Happy Monster
Assalamualaikum wbt, thank you for coming to my simple blog. Mistakes are meant for learning, not repeating. :)

Shoutbox
KENAPA AWAK PILIH ISLAM ?

Sebab saya, masa saya cari tu, saya tertanya " Dewa ni dicipta oleh dia, dan dia dicipta oleh satu dewa lain. Jadi dia ada peringkat-peringkat, mana satukah yang kita hendak sembah ? "

"Saya bukan nak komdem kan agama saya yang lama. Jadi saya mencari. Bila saya tahu Islam itu hanya ada satu Tuhan saja. maksudnya.. " Qulhuallahu Ahad. " tak ada yang lain dah.

Kalau pun Buddhist ataupun agama lain, dia kan ada banyak dewa, mana satu yang kita hendak sembah ? mana satu yang kita hendak letak Tuhan yang satu kita ?"

Jadi saya tak nak serabutkan kepala saya, saya pilih yang satu. Jadi Islamlah saya pegang. Sebab Islam terangkan kita dengan jelas. Kita dah tak perlu pikir lagi dah, kita dah tak perlu cari yang lain."

Bila kita dah ada ALLAH yang satu, yang satu itulah yang mencipta saya . :)
Newer Post GrayStencil . Chocolettha . TFN . GWFOlder Post